Kancelaria E

Kredyt Frankowy

Już kilkadziesiąt tysięcy Frankowiczów postanowiło dochodzić swoich praw na drodze sądowej, a 9 na 10 kierowanych do sądu pozwów kończy się wygraną Frankowiczów. Wyrok TSUE C-260/19 w tzw. sprawie Dziubak, otworzył klientom banków drogę do uwolnienia się od kredytu w walucie.

Nasza oferta

Wycena korzyści dla Klienta

Wykonujemy profesjonalne wyliczenia roszczeń kredytobiorcy, które są podstawą powództwa, ale przede wszystkim pozwalają oszacować korzyści dla klienta z wytoczenia spawy.

Analiza umowy kredytowej

Sprawdź, czy Twoja umowa nadaje się do unieważnienia. 9 na 10 umów zawiera tzw. klauzule abuzywne, które powodują, że można je podważyć przed sądem.

Bogate doświadczenie

Sprawy przekazujemy najlepszym fachowcom z branży. Nasi specjaliści prowadzą własne sprawy, ale także działają na zlecenie wielu renomowanych kancelarii prawnych w całym kraju służąc swoją wiedzą i bogatym doświadczeniem w sprawach kredytów frankowych.

Zawieś raty na czas trwania postępowania

W coraz większej ilości spraw sąd na wniosek kredytobiorcy zawiesza płatności rat kredytu do czasu rozstrzygnięcia sprawy. Sprawdź, czy Twoja umowa także pozwoli na zawieszenie rat czasu wydania wyroku.

E jak Egzekutor

Kancelaria Egzekutor Inkaso zajmuje się doradztwem gospodarczym i obsługą prawną małych i średnich podmiotów gospodarczych na terenie Polski.

Filozofia

Egzekutor Inkaso realizuje wszelkie, nawet najtrudniejsze zlecenia wynikające ze wszystkich możliwych sytuacji w postępowaniach gospodarczych. Oferujemy Państwu profesjonalne prowadzenie postępowania na każdym jego etapie.

Misja

Priorytetem dla naszej firmy pozostaje efektywne zabezpieczenie interesów zleceniodawców z poszanowaniem zasad etyki i przepisów prawa. Naszą przewagą konkurencyjną jest szeroki zakres działań terenowych, prowadzonych na terenie całego kraju, uwzględniający również działania obserwacyjne.